Ny blogg och Maxat med Mys!

 

Välkomna till min nya blogg!
Erica heter jag och jag är född, uppvuxen och boende i Piteå kommun. Jag är Norrbottning både i själ och hjärta, och jag känner inget behov av att bosätta mig någon annanstans, i alla fall inte permanent.
Jag är inte ny i bloggvärlden, utan jag har bloggat sedan hösten 2007. Bytet hit är inte helt och hållet frivilligt heller, men nu testar jag även blogspot eftersom min nuvarande plattform (blogg.se) har så sjukt mycket problem just nu. Behöver öppna alla dörrar jag kan helt enkelt.
Har provat Wordpress, men gillade inte den sidan. Det var fruktansvärt frustrerande att försöka få till estetiskt tillfredsställande inlägg där, och bildfunktionen var usel.
Hoppas djupt och innerligt att detta är bättre.

Ni som har följt mig länge vet såklart vem jag är och att jag hoppat fram och tillbaka mellan bloggar.
Jag vill bara börja med att säga hur sjukt TACKSAM jag är för er och ert tålamod!
Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag uppskattar ert tålamod.

Nu hoppas jag att Blogger inte börjar krångla (peppar peppar) såhär lagom tills att jag anlänt till denna plattform, utan att min bloggupplevelse äntligen kan få fungera som den ska.
Jag är värd det, och NI är värda det!
Tycker i alla fall att vi, såhär första inlägget, kör på den lite mer avslappnade stilen.
Jag babblar inte på så mycket, utan vi myser istället ner oss i lite bilder från mitt otroligt mysiga julhem!





























Inga kommentarer: